Wednesday, November 18, 2009

kerja lab

Dengan Nama ALLAH

salam..
kerja pukul 8am-5pm..
nak kata penat....
tapi bila namanya kerja..
tak kan tak penat kot..

*key in data..
*label biji benih
*masuk dlm botol..
*susun dalam freezer..

tu kerja saya..
sikit jer..
tapi bleh juling mata..
tadi abg master datang borak..
"macam mana dapat rasa susahnya kerja"
"ha ah..penat ni"
"biasa la tu.."
saya pon bukak cita minah kilang saya tu..hehe

dapat jugak la borak2..
kalo tidak saya diam ajer..
fokus la katakan..
hehehh..
dila BSP jer yang kerja sekarang..
yang lain p trg..
lambat lagi la baliknya..
saya senyap jer ngan dila..coz dia pon senyap ngan saya..
dia lagi fokus..heeeee..

en haizan as sv ..
tegas ker?
seram jgk..
so, better saya diam jer la..

**saya mmg pendiam la..**



k la.. nak tdow..sok nak kerja lagi..
doakan saya kat cni..
saya harapkan doa seorang kawan yang insyaALLAH, DIA akan makbul..

kenapa??
sebab saya pernah kesempitan..
terlambat nak p terminal ..nak balik kg..
saya terus msg kawan2..
doakan perjalanan saya dipermudahkan..

alhamdulillah..saya sampai dengan selamat..
lebih awal dari adik saya..hehe
Rahmat ALLAH..
berkat doa kawan2 jgk..
so, saya percaya dengan doa seorang kawan dan sahabat..

ada orang cakap..
tak aci la mintak kawan doakan..
bia la kawan tu ikhlas sendiri nak doakan kita..
tak lah..
saya ingat..
Rasulullah jgk minta Umar doakan mereka (Rasulullah dah sahabat2)
jadi tak salah la kita minta kawan2, sahabat2 doakan kita..
InsyaALLAH..
tapi segalanya dengan Izin-Nya kan??
RAHMAT ALLAH..

WAALLAHUA'LAM


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home